دانلود دیجیتال (10 فناوری برتر )

دانلود دیجیتال (10 فناوری برتر )

درباره سایت
در پنجاه سال گذشته بروز تحولات گسترده در زمينه كامپيوتر و ارتباطات، تغييرات عمده اي را در عرصه هاي متفاوت حيات بشري به دنبال داشته است. انسان همواره از فناوري استفاده نموده و كارنامه حيات بشري مملو از ابداع فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات كه از آنان به عنوان فناوريهاي جديد و يا عالي، ياد مي شود بيشترين تاثير را در حيات بشري داشته اند. پس میتوان از فناوری به عنوان فناوری روز استفاده کرد و آن را پذیرفت.

دانلود دیجیتال (10 فناوری برتر )
بازدید : 82

 

دیگر تأثیر جهان دیجیتال، بر نحوه استفاده کاربران از فایل‌های موسیقی، فیلم و حتی بازی گذشته است و باید با فردی صحبت کنید که ‌کمتر از ۲۰ سال سن دارد. تا همین چند سال پیش آلبوم‌های موسیقی روی صفحه‌های گرامافون به فروش می‌رفتند و برای تماشای فیلم هم از تلویزیون استفاده می‌شد. اما کمی بعد این فایل‌های موسیقی و بازی به همراه کاست‌های ضبط به بازار عرضه شدند و رفته‌رفته پای نوارهای ویدیویی هم به خانه‌ها باز شد.
ساخت انواع لوح‌های فشرده (CD و DVD) گام بعدی کمپانی‌های دست‌اندرکار این حوزه بود که به لطف آن کاربر می‌توانست مستقیما به سراغ ترک و یا بخش دلخواه خود از فیلم برود و بدون آنکه نیازی به برگرداندن آن باشد به تمام آلبوم گوش دهد.
اما امروزه تمامی این قابلیت‌ها و امکانات، قدیمی به نظر می‌آیند. هم‌اکنون کاربران می‌توانند در حالی که در اتوبوس نشسته‌اند، تنها با پرداخت مبلغی اندک موسیقی دلخواه خود را خریداری کرده و از طریق گوشی‌ هوشمند به آن گوش دهند. به لطف برنامه‌هایی همچون Shazam نیز دیگر حتی نیازی به دانستن نام آهنگ نیست. در دنیای امروزی می‌توانید کل مجموعه آهنگ‌های مورد نظرتان را در ابزاری که تنها اندکی از یک بسته سیگار بزرگ‌تر است، ذخیره نمایید و تا رسیدن به مقصد، فیلم مورد علاقه‌تان را روی گوشی موبایل خود تماشا کنید (مابقی آن را از طریق تلویزیون خانه خود دنبال نمایند) و بدون کمترین زحمت و بی‌آنکه نیازی به خارج شدن از خانه باشد، بازی‌های محبوبتان را به سادگی چند کلیک، دانلود نمایید.
هرچند استفاده از این فناوری صرفا به مقاصد پسندیده محدود نمی‌شود و متأسفانه برای انجام اعمال مجرمانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما باید قبول کرد که جهان سرگرمی را به شدت متحول نموده است. این فناوری حتی نحوه تولید خود را نیز تغییر داده است؛ امروزه دیگر هیچ کاربری آلبوم‌ موسیقی دلخواهش را به صورت یک جا خریداری نمی‌کند و می‌تواند تک آهنگ، رینگ‌تون و حتی اجرای زنده هنرمند محبوب خود را نیز دانلود نماید.
اما تنها موسیقی نیست؛ امروز کمدین‌ها و مجریان رادیویی به لطف رسانه جدیدی به نام پادکست، بازارهای خاص خود را ایجاد کرده‌اند و مجموعه‌های تلویزیونی نیز به سرعت در سرتاسر جهان پخش می‌شوند و قابل دانلود کردن هستند.



نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 5 دی 1396 ساعت : 17:38
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید